2009 SERVİS ÇALIŞMALARI
15.10.2009 00:00
2008 yılı ikinci yarısında tüm dünyada etkisini gösteren ekonomik kriz, 2009 yılı içinde de sürmekte, hemen tüm sektörlerde ciddi üretim ve satış kayıplarına neden olmaktadır.
Ekonomik göstergeler önümüzdeki aylarda da mevcut durgunluğun süreceğini göstermektedir.
Yaşanan bu süreçte Esit Servis Bölümü, müşteri portföyü ve Bölüm hedefleri olarak ciddi
artış kaydetmiştir.
Büyüme, servis personel organizasyonumuz ve müşteri sorunlarına çözüm odaklı yaklaşımımız
sonucu gerçekleşmektedir.
Söz konusu süreçte; müşterilerimizin yeni yatırımlarını azaltırken, verimliliği artırarak etkin
kullanım amacı ile mevcut sistemlerinde modernizasyonu tercih ettiklerini de gördük.
Bu da servis hizmetlerimizin artışında etkili oldu.
Servis Bölümümüzde; özellikle 2010 yılı için planladığımız yeni organizasyon hedeflerimizle,
servis hizmetlerimizin daha da gelişeceğini düşünmekteyiz.
.